• Etusivu
  • Jäsenyritykset
  • Learning Center
  • SMTL ry:n säännöt
  • Markkinatutkimus toimialana
  • Itsesäätely
  • Markkinatutkimuspäivät
    • Markkinatutkimuspäivä 2018
    • Markkinatutkimuspäivä 2017
    • Markkinatutkimuspäivä 2016
    • Markkinatutkimuspäivä 2015
    • Markkinatutkimuspäivä 2014
    • Markkinatutkimuspäivä 2013
    • Markkinatutkimuspäivä 2012
    • Markkinatutkimuspäivä 2011
  • ISO 20252 Laatusertifiointi
    • Hyödyt
    • Näkökulmia laatutyöhön
    • Laatupäivä 2013
  • Säännöt ja lait
    • ICC/ESOMAR kv säännöstö
    • Tietosuoja
  • Kansainväliset yhteydet
  • FAMRA In English
  • Ota yhteyttä


Markkinatutkimuspäivän esitykset 27.4

28.04.2017

Markkinatutkimuspäivän Better, Faster, Cheaper materiaalit ovat saatavilla liiton sivulla

http://www.markkinatutkimusliitto.fi/markkinatutkimuspaiva/markkinatutkimuspaiva-20172

22.01.2019Markkinatutkimusliittoon jäsenten liikevaihdot kasvussa
18.01.2019Helena Kultanen liiton uudeksi puheenjohtajaksi 2019
05.09.2018Foodwest Oy liiton uusin jäsen
17.05.2018Lidl Suomi Ky:lle vuoden markkinatutkimustekopalkinto
17.05.2018Markkinatutkimuspäivän materiaalit saatavilla
16.04.2018Markkinatutkimuspäivä 17.5
09.01.2018Jari Pajunen liiton puheenjohtajaksi 2018
23.09.2017Uusi kv. koulutusyhteistyö alkanut
01.08.2017ESOMAR Code & Guidelines 2016
28.04.2017Markkinatutkimuspäivän esitykset 27.4

Siirry arkistoon »

Uutiset

22.1.2019Markkinatutkimusliittoon jäsenten liikevaihdot kasvussa18.1.2019Helena Kultanen liiton uudeksi puheenjohtajaksi 20195.9.2018Foodwest Oy liiton uusin jäsen

Markkinatutkimusliitto pähkinänkuoressa

Suomen markkinatutkimusliitto on markkinatutkimusalan edunvalvoja, jonka jäseninä ovat Suomen johtavat alan yritykset.
Markkinatutkimusliiton jäsenyritykset noudattavat kaikessa toiminnassaan ICC:n (Kansainvälisen Kauppakamarin) ja ESOMARIN (The World Association of Research Professionals) laatimia eettisiä toimintasääntöjä, jotka määrittelevät tutkimustoimintaan liittyvät velvollisuudet ja asiakkaan oikeudet.

Liittoon kuuluu 9 jäsenyritystä. Ne ovat asiansa osaavia ja laatuun sitoutuneita tutkimuskumppaneita, joiden tekemien tutkimusten tuloksiin voit luottaa kaikissa tärkeissä päätöksissäsi.

Suomen Markkinatutkimusliitto (SMTL ry )
Finnish Association of Marketing Research Agencies (FAMRA)

+358 40 555 1555
toimisto@markkinatutkimusliitto.fi