Better, Faster, Cheaper - Markkinatutkimuspäivä 27.4.2017

30.03.2017

VARAA NYT KALENTERIISI
MARKKINATUTKIMUSPÄIVÄ 2017

Better, Faster and Cheaper? – tätä on odotettu, siitä on kirjoitettu ja puhuttu, mutta onko se markkinatutkimuksen osalta totta?

Markkinatutkimuspäivä kokoaa jälleen yhteen tutkimuksen osaajat niin asiakas- kuin tutkimusyrityksistäkin.
Kuulet uusimmat ajatukset ja tapaat kiinnostavimmat kollegat alan ykköstapahtumassa.

Markkinatutkimuspäivä 2017 on torstaina 27.4 klo 8.30-12.00.

Paikkana on Sanomatalon auditorio, Töölönlahdenkatu 2, Helsinki.

 

Tilaisuuden Guest Speaker on Heineken Internationalin CMI Manager,
Sjoerd Koornstra

Tilaisuuden mielenkiintoisista case-esityksistä vastaavat:

Carolinen Lilius, Sanoma Oyj

Outi Salonen, Saarioinen Oy

Tero Era, Fortum Oyj


Tervetuloa!
Markkinatutkimusliitto SMTL
www.markkinatutkimusliitto.fi

   Osoitelähteinä on käytetty Suomen Markkinatutkimusliitto ry:n jäsenien asiakasrekistereitä.

05.09.2018Foodwest Oy liiton uusin jäsen
17.05.2018Lidl Suomi Ky:lle vuoden markkinatutkimustekopalkinto
17.05.2018Markkinatutkimuspäivän materiaalit saatavilla
16.04.2018Markkinatutkimuspäivä 17.5
09.01.2018Jari Pajunen liiton puheenjohtajaksi 2018
23.09.2017Uusi kv. koulutusyhteistyö alkanut
01.08.2017ESOMAR Code & Guidelines 2016
28.04.2017Markkinatutkimuspäivän esitykset 27.4
30.03.2017Better, Faster, Cheaper - Markkinatutkimuspäivä 27.4.2017
10.01.2017Innolink vahvistaa liiton jäsenistöä

Siirry arkistoon »