Markkinatutkimuspäivä 7.5.2020

01.03.2020

MARKKINATUTKIMUSPÄIVÄ 7.5.2020 (klo 8:15-12:15, Sanomatalon auditorio, Helsinki)

Questions vs. No-Questions Research. Mikä on markkinatutkimuksen tulevaisuuden suunta?

Mitä yritykset tarvitsevat markkinatutkimukselta tulevaisuudessa vahvistaakseen kilpailukykyään omassa bisneksessä? Onko tulevaisuuden markkinatutkimus kysymistä vai kuuntelua ja havainnointia? Ymmärrystä yritysten päätöksenteon tueksi tulee tuottaa yhä nopeammin ja autenttisemmin. Ovatko No-Questions -menetelmät mukaan lukien ”social listening” vastaus näihin haasteisiin?

https://www.markkinatutkimusliitto.fi/markkinatutkimuspaiva-2020

11.06.2020Markkinatutkimusliitto kartoittaa tutkimustiedon roolia yrityksissä
27.03.2020Markkinatutkimuspäivä (7.5.2020) SIIRTYY SYKSYYN
01.03.2020Markkinatutkimuspäivä 7.5.2020
19.01.2020Liitolle uusia jäseniä ja puheenjohtaja
25.05.2019Tutkimuksella tuotetun tiedon tarpeellisuus tunnistetaan yrityksissä
10.05.2019Finavialle Vuoden 2019 markkinatutkimusteko -palkinto
09.05.2019Markkinatutkimuspäivän aineistot saatavilla
05.03.2019Markkinatutkimuspäivä 8.5.2019
22.01.2019Markkinatutkimusliittoon jäsenten liikevaihdot kasvussa
18.01.2019Helena Kultanen liiton uudeksi puheenjohtajaksi 2019

Siirry arkistoon »