Markkinatutkimuspäivä 7.5.202001.03.2020
MARKKINATUTKIMUSPÄIVÄ 7.5.2020 (klo 8:15-12:15, Sanomatalon auditorio, Helsinki) Questions vs. No-Questions Research. Mikä on markkinatutkimuksen tulevaisuuden suunta? Mitä yritykset tarvitsevat markkinatutkimukselta tulevaisuudessa vahvistaakseen kilpailukykyään omassa bisneksessä? Onko tulevaisuuden markkinatutkimus kysymistä vai kuuntelua ja havainnointia? Ymmärrystä yritysten päätöksenteon tueksi tulee tuottaa yhä nopeammin ja autenttisemmin. Ovatko No-Questions -menetelmät mukaan lukien ”social listening” vastaus näihin haasteisiin? https://www.markkinatutkimusliitto.fi/markkinatutkimuspaiva-2020 |
24.02.2021 | Markkinatutkimuksen liikevaihto nousi 2020 |
13.01.2021 | Jukka Rastas liiton uusi puheenjohtaja 2021 |
24.09.2020 | Soittorobottien yleistyminen hämmentää kuluttajia |
20.08.2020 | Markkinatutkimuspäivää ei järjestetä 2020 |
01.03.2020 | Markkinatutkimuspäivä 7.5.2020 |
19.01.2020 | Liitolle uusia jäseniä ja puheenjohtaja |
25.05.2019 | Tutkimuksella tuotetun tiedon tarpeellisuus tunnistetaan yrityksissä |
10.05.2019 | Finavialle Vuoden 2019 markkinatutkimusteko -palkinto |
09.05.2019 | Markkinatutkimuspäivän aineistot saatavilla |
05.03.2019 | Markkinatutkimuspäivä 8.5.2019 |
Siirry arkistoon » |