• Etusivu
  • Markkinatutkimuspäivät
    • Markkinatutkimuspäivä 2020
    • Markkinatutkimuspäivä 2019
    • Markkinatutkimuspäivä 2018
    • Markkinatutkimuspäivä 2017
    • Markkinatutkimuspäivä 2016
    • Markkinatutkimuspäivä 2015
    • Markkinatutkimuspäivä 2014
    • Markkinatutkimuspäivä 2013
    • Markkinatutkimuspäivä 2012
    • Markkinatutkimuspäivä 2011
  • Jäsenyritykset
  • Learning Center
  • SMTL ry:n säännöt
  • Itsesäätely
  • ISO 20252 Laatusertifiointi
    • Hyödyt
    • Näkökulmia laatutyöhön
    • Laatupäivä 2013
  • Säännöt ja lait
    • ICC/ESOMAR kv säännöstö
    • Tietosuoja
  • Kansainväliset yhteydet
  • FAMRA In English
  • Ota yhteyttä


Markkinatutkimuspäivän aineistot saatavilla

09.05.2019

Markkinatutkimuspäivän aineistot ovat saatavilla siinä laajudessa, kun seminaarin puhujat ovat antaneet siihen luvan.

https://www.markkinatutkimusliitto.fi/markkinatutkimuspaiva/markkinatutkimuspaiva-2019

13.01.2021Jukka Rastas liiton uusi puheenjohtaja 2021
24.09.2020Soittorobottien yleistyminen hämmentää kuluttajia
20.08.2020Markkinatutkimuspäivää ei järjestetä 2020
01.03.2020Markkinatutkimuspäivä 7.5.2020
19.01.2020Liitolle uusia jäseniä ja puheenjohtaja
25.05.2019Tutkimuksella tuotetun tiedon tarpeellisuus tunnistetaan yrityksissä
10.05.2019Finavialle Vuoden 2019 markkinatutkimusteko -palkinto
09.05.2019Markkinatutkimuspäivän aineistot saatavilla
05.03.2019Markkinatutkimuspäivä 8.5.2019
22.01.2019Markkinatutkimusliittoon jäsenten liikevaihdot kasvussa

Siirry arkistoon »

Suomen markkinatutkimusliitto on markkinatutkimusalan edunvalvoja, jonka jäseninä ovat Suomen johtavat alan yritykset.
Markkinatutkimusliiton jäsenyritykset noudattavat kaikessa toiminnassaan ICC:n (Kansainvälisen Kauppakamarin) ja ESOMARIN (The World Association of Research Professionals) laatimia eettisiä toimintasääntöjä, jotka määrittelevät tutkimustoimintaan liittyvät velvollisuudet ja asiakkaan oikeudet.

Liittoon kuuluu 8 jäsenyritystä. Ne ovat asiansa osaavia ja laatuun sitoutuneita tutkimuskumppaneita, joiden tekemien tutkimusten tuloksiin voit luottaa kaikissa tärkeissä päätöksissäsi.

Uutiset

13.1.2021Jukka Rastas liiton uusi puheenjohtaja 202124.9.2020Soittorobottien yleistyminen hämmentää kuluttajia20.8.2020Markkinatutkimuspäivää ei järjestetä 2020

Suomen Markkinatutkimusliitto (SMTL ry )
Finnish Association of Marketing Research Agencies (FAMRA)

+358 40 555 1555
toimisto@markkinatutkimusliitto.fi