• Etusivu
  • Jäsenyritykset
  • Learning Center
  • SMTL ry:n säännöt
  • Markkinatutkimus toimialana
  • Itsesäätely
  • Markkinatutkimuspäivät
    • Markkinatutkimuspäivä 2019
    • Markkinatutkimuspäivä 2018
    • Markkinatutkimuspäivä 2017
    • Markkinatutkimuspäivä 2016
    • Markkinatutkimuspäivä 2015
    • Markkinatutkimuspäivä 2014
    • Markkinatutkimuspäivä 2013
    • Markkinatutkimuspäivä 2012
    • Markkinatutkimuspäivä 2011
  • ISO 20252 Laatusertifiointi
    • Hyödyt
    • Näkökulmia laatutyöhön
    • Laatupäivä 2013
  • Säännöt ja lait
    • ICC/ESOMAR kv säännöstö
    • Tietosuoja
  • Kansainväliset yhteydet
  • FAMRA In English
  • Ota yhteyttä


Markkinatutkimuspäivän aineistot saatavilla

09.05.2019

Markkinatutkimuspäivän aineistot ovat saatavilla siinä laajudessa, kun seminaarin puhujat ovat antaneet siihen luvan.

https://www.markkinatutkimusliitto.fi/markkinatutkimuspaiva/markkinatutkimuspaiva-2019

25.05.2019Tutkimuksella tuotetun tiedon tarpeellisuus tunnistetaan yrityksissä
10.05.2019Finavialle Vuoden 2019 markkinatutkimusteko -palkinto
09.05.2019Markkinatutkimuspäivän aineistot saatavilla
05.03.2019Markkinatutkimuspäivä 8.5.2019
22.01.2019Markkinatutkimusliittoon jäsenten liikevaihdot kasvussa
18.01.2019Helena Kultanen liiton uudeksi puheenjohtajaksi 2019
05.09.2018Foodwest Oy liiton uusin jäsen
17.05.2018Lidl Suomi Ky:lle vuoden markkinatutkimustekopalkinto
17.05.2018Markkinatutkimuspäivän materiaalit saatavilla
16.04.2018Markkinatutkimuspäivä 17.5

Siirry arkistoon »

Uutiset

25.5.2019Tutkimuksella tuotetun tiedon tarpeellisuus tunnistetaan yrityksissä10.5.2019Finavialle Vuoden 2019 markkinatutkimusteko -palkinto9.5.2019Markkinatutkimuspäivän aineistot saatavilla

Markkinatutkimusliitto pähkinänkuoressa

Suomen markkinatutkimusliitto on markkinatutkimusalan edunvalvoja, jonka jäseninä ovat Suomen johtavat alan yritykset.
Markkinatutkimusliiton jäsenyritykset noudattavat kaikessa toiminnassaan ICC:n (Kansainvälisen Kauppakamarin) ja ESOMARIN (The World Association of Research Professionals) laatimia eettisiä toimintasääntöjä, jotka määrittelevät tutkimustoimintaan liittyvät velvollisuudet ja asiakkaan oikeudet.

Liittoon kuuluu 9 jäsenyritystä. Ne ovat asiansa osaavia ja laatuun sitoutuneita tutkimuskumppaneita, joiden tekemien tutkimusten tuloksiin voit luottaa kaikissa tärkeissä päätöksissäsi.

Suomen Markkinatutkimusliitto (SMTL ry )
Finnish Association of Marketing Research Agencies (FAMRA)

+358 40 555 1555
toimisto@markkinatutkimusliitto.fi