Markkinatutkimuspäivä 8.5.2019

05.03.2019

Markkinatutkimuspäivä 2019

Tunteella tuloksia? Miten kuluttajan tunteen aktivoidaan ostoiksi

järjestetään keskiviikkona 8.5.2019 klo 9-12, paikassa teatteri Avoimet Ovet (Helsinki). Aamupala on tarjolla klo 8.30.

Tilaisuudessa esiintyvät:

Lauri Nummenmaa, Turun yliopisto Psykologian ja logopedian laitos

Jukka Saarenpää, Atria Suomi Oy

Jarkko Kotala, Exakti Intelligence Oy

Jukka Tolvanen, Deeply Research Oy

Varaathan ajan kalenteristasi jo nyt! Lähetämme tilaisuuden kutsun ja ilmoittautumisohjeet maaliskuussa.

Tervetuloa! Suomen Markkinatutkimusliitto (SMTL ry)

05.03.2019Markkinatutkimuspäivä 8.5.2019
22.01.2019Markkinatutkimusliittoon jäsenten liikevaihdot kasvussa
18.01.2019Helena Kultanen liiton uudeksi puheenjohtajaksi 2019
05.09.2018Foodwest Oy liiton uusin jäsen
17.05.2018Lidl Suomi Ky:lle vuoden markkinatutkimustekopalkinto
17.05.2018Markkinatutkimuspäivän materiaalit saatavilla
16.04.2018Markkinatutkimuspäivä 17.5
09.01.2018Jari Pajunen liiton puheenjohtajaksi 2018
23.09.2017Uusi kv. koulutusyhteistyö alkanut
01.08.2017ESOMAR Code & Guidelines 2016

Siirry arkistoon »