Lidl Suomi Ky:lle vuoden markkinatutkimustekopalkinto

17.05.2018

Suomen Markkinatutkimusliitto palkitsi Markkinatutkimuspäivässä 17.5 Lidl Suomen vuoden 2018 Markkinatutkimustekopalkinnolla. Lidl on kuunnellut aktiivisesti suomalaista kuluttajaa myymälöiden ja valikoimien kehittämisessä sekä brändin rakentamisessa ja ryhtynyt toimenpiteisiin toteutettujen tutkimusten tulosten perusteella. 
25.05.2019Tutkimuksella tuotetun tiedon tarpeellisuus tunnistetaan yrityksissä
10.05.2019Finavialle Vuoden 2019 markkinatutkimusteko -palkinto
09.05.2019Markkinatutkimuspäivän aineistot saatavilla
05.03.2019Markkinatutkimuspäivä 8.5.2019
22.01.2019Markkinatutkimusliittoon jäsenten liikevaihdot kasvussa
18.01.2019Helena Kultanen liiton uudeksi puheenjohtajaksi 2019
05.09.2018Foodwest Oy liiton uusin jäsen
17.05.2018Lidl Suomi Ky:lle vuoden markkinatutkimustekopalkinto
17.05.2018Markkinatutkimuspäivän materiaalit saatavilla
16.04.2018Markkinatutkimuspäivä 17.5

Siirry arkistoon »