Lidl Suomi Ky:lle vuoden markkinatutkimustekopalkinto

17.05.2018

Suomen Markkinatutkimusliitto palkitsi Markkinatutkimuspäivässä 17.5 Lidl Suomen vuoden 2018 Markkinatutkimustekopalkinnolla. Lidl on kuunnellut aktiivisesti suomalaista kuluttajaa myymälöiden ja valikoimien kehittämisessä sekä brändin rakentamisessa ja ryhtynyt toimenpiteisiin toteutettujen tutkimusten tulosten perusteella. 
17.05.2018Lidl Suomi Ky:lle vuoden markkinatutkimustekopalkinto
17.05.2018Markkinatutkimuspäivän materiaalit saatavilla
16.04.2018Markkinatutkimuspäivä 17.5
09.01.2018Jari Pajunen liiton puheenjohtajaksi 2018
23.09.2017Uusi kv. koulutusyhteistyö alkanut
01.08.2017ESOMAR Code & Guidelines 2016
28.04.2017Markkinatutkimuspäivän esitykset 27.4
30.03.2017Better, Faster, Cheaper - Markkinatutkimuspäivä 27.4.2017
10.01.2017Innolink vahvistaa liiton jäsenistöä
28.05.2016#LoveData katse tiedon tulevaisuuteen 25.5. materiaalit

Siirry arkistoon »