Bottan juhlasali, Museokatu 10, 00100 Helsinki

TILAISUUS SIIRTYY SYKSYYN, UUSI AJANKOHTA ILMOITETAAN MYÖHEMMIN!


Pelko – miten sitä voidaan tutkimuksella ymmärtää ja hallita?

Pelko lamaannuttaa ja vaikuttaa ihmisten ajatteluun ja käyttäytymiseen. Miten tätä voi tutkia? Tule mukaan kuulemaan esimerkkejä siitä, miten vuorovaikutusta asiakaskunnan kanssa voi lisätä asiakasymmärryksen avulla. Voiko kuluttajien pelon tunnetta hallita?

OHJELMA
Tervetuloa
Janne Auma-aho, puheenjohtaja, Markkinatutkimusliitto / Country Manager, Bilendi Oy

Pelon neurotiede – mitä pelko tekee ajattelun laadulle, miten tunteita hallitaan?
Katri Saarikivi, tutkija ja tiiminvetäjä, Helsingin yliopiston Kognitiivisen aivotutkimuksen yksikkö

Markkinan musta-aukko, arvaamaton ja pelottava. Onko sieltä tietä ulos?
Päivi Kilo, Senior Analyst, eCommerce & Marketing, johtoryhmän jäsen, Aurinkomatkat – Suntours

Maailman paras turvallisuuden tunne – miten tutkimuksesta tehdään strateginen väline
Ari Evwaraye, strategiapäällikkö, Sisäministeriö
Jaakko Kaartinen, Insight Director, Taloustutkimus Oy


Puheenvuorojen jälkeen kesäiset verkostoitumisjatkot aulatilassa!
Bilendi tarjoaa drinkit!


Hinta 100 €/henkilö. Hinta sisältää loistavien, ajankohtaisten puheenvuorojen lisäksi monipuolisen iltapäiväkahvitarjoilun. Puheenvuorojen jälkeen mahdollisuus jäädä verkostoitumisjatkoille!

Markkinatutkimusliitto laskuttaa osallistumismaksun tilaisuuden jälkeen (sähköpostilasku).

TERVETULOA!