Markkinatutkimuspäivä 2019

Tunteella tuloksia?
Miten kuluttajan tunteet aktivoidaan ostoiksi

OHJELMA:

Seminaarin tervetuliaistoivotus ja tutkimusbarometrin tuloksia (Helena Kultanen, Markkinatutkimusliiton puheenjohtaja, Innolink)

Esomarin tervehdys (Jukka Rastas, Esomarin Suomen edustaja, Palvelu Plus)

Tunnekartasto - kuinka tunteet tekevät meistä ihmisiä (Lauri Nummenmaa, PET-keskus, Turun yliopisto)

Neurotutkimus käytännön työkaluna (Jarkko Kotola, Exakti Intelligence Oy)

Markkinatutkimustekopalkinnon julkistus

Tunteet tuotteen ja markkinoinnin linkkinä (Jukka Saarenpää, Atria Suomi Oy)

Syntymälahjamme - tunteet ja niiden tulkinta. Tieto, tunne ja intuitio tutkimuskohteina (Jukka Tolvanen, Deeply Research Oy)

Seminaarin puhujavieraat käsittelivät tunteiden merkitystä hyvin erilaisista näkökulmista.

Finavia palkittiin ansiokkaasta tutkimustiedon hyödyntämisestä osana maailmanluokan lentokenttäkonseptin luomista Markkinatutkimustekopalkinnolla.