
Data kasvaa – kasvaako ymmärrys?
17.5.2018
Tilaisuuden esitykset:
Ostajan psykologiaa - Outi Somervuori, KTT, tutkija, kouluttaja ja tietokirjailija
Isosta datasta isoon ymmärrykseen - Jarmo Lipiäinen, Head of Customer Insight, COO, Insight360 Oy
Datan avulla sujuvaa asiakaskokemusta - Minna Kärhä, Head of Data, Finnair Oy

Markkinatutkimuspäivän mielenkiintoisista esityksistä vastasivat Minna Kärhä Finnairilta, Kim Smouter ESOMARin pääkonttorista, Outi Somervuori Designtutkimuksesta sekä Jarmo Lipiäinen Insight360:sta. Kuvassa mukana SMTL ry:n pj Taloustutkimus Oy:n Jari Pajunen ja Pirjo Ekman Inspiransilta.

Lidl Suomi Ky on ansiokkaasti hyödyntänyt markkina- ja kuluttajatutkimusta toimintansa kehittämisessä ja palkittiin vuoden 2018 Markkinatutkimustekopalkinnolla. SMTL ry onnittelee!