Markkinatutkimusliitto pähkinänkuoressa

Suomen Markkinatutkimusliitto on markkinatutkimusalan edunvalvoja, jonka jäseninä ovat Suomen johtavat alan yritykset.

Markkinatutkimusliiton jäsenyritykset noudattavat kaikessa toiminnassaan ICC:n (Kansainvälisen Kauppakamarin) ja ESOMARIN (The World Association of Research Professionals) laatimia eettisiä toimintasääntöjä, jotka määrittelevät tutkimustoimintaan liittyvät velvollisuudet ja asiakkaan oikeudet.

Liittoon kuuluu 10 jäsenyritystä. Ne ovat asiansa osaavia ja laatuun sitoutuneita tutkimuskumppaneita, joiden tekemien tutkimusten tuloksiin voit luottaa kaikissa tärkeissä päätöksissäsi.

Better, Faster, Cheaper 27.4.2017

OHJELMA JA ESITYKSET

Seminaarin tervetuliaistoivotus
Lena Sandell, Finnpanel, Suomen Esomar-edustaja
Jukka Rastas, Palvelu Plus, Markkinatutkimusliiton puheenjohtaja

Ketterää ja oivaltavaa - kuluttajaymmärrys muuttuvassa toimintaympäristössä  Caroline Lilius, Head of CI & strategic brandin, Sanoma Oyj

Muuttuvat tarpeet tutkimuksen pelikentällä  Outi Salonen, Head of Research and Consumer Feedback, Saarioinen Oy

Vuoden Markkinatutkimustekopalkinnon jako

The added value of new research technologies Sjoerd Koornstra, Global CMI Manager Capabilities, Global Commerce, Heineken International B.V.

Asiakas ja data juttelee. Sosiaalinen media auttaa viestimään ja ymmärtämään Tero Era, Head of Communications Solar, Wind and New Ventures, Fortum Oyj


Sanomatalo tarjosi hienot puitteet seminaarille

Suomen Esomar-edustaja Lena Sandell ja SMTL:n puheenjohtaja Jukka Rastas toivottivat vieraat tervetulleiksi

Markkinatutkimuspäivä kersäsi koolle laajan joukon alan asiantuntijoita

Markkinatutkimustekopalkinto myönnettiin Valiolle esimerkillisestä tavasta hyödyntää tutkimusta läpi koko tuotekehitysprosessin

Markkinatutkimuspäivän erinomaisista puheenvuoroista vastasivat Caroline Lilius, Sjoerd Koornstra, Tero Era sekä Outi Salonen

Heinekenin Sjoerd Koornstra kertoi eri menetelmien vaikuttavuudesta mainonnan esitestissä