Markkinatutkimusliiton jäsenyritykset noudattavat kaikessa toiminnassaan ICC:n (Kansainvälisen Kauppakamarin) ja ESOMARIN (The World Association of Research Professionals) laatimia eettisiä toimintasääntöjä, jotka määrittelevät tutkimustoimintaan liittyvät velvollisuudet ja asiakkaan oikeudet.

Markkinatutkimuspäivä 2014 pidettiin 10.4.2014 Hilton Helsinki Strandissa

Tilaisuuteen osallistui yli 130 heniköä.

OHJELMA

8.30-9.00 Ilmoittautuminen ja kahvi

9.00 Tervetuloa!

Lena Sandell, puheenjohtaja, Markkinatutkimusliitto SMTL ry

Verkkoruokakaupan kasvu (ei jaettavaa aineistoa)

Hanna-Kaisa Risku, toimitusjohtaja, Kauppahalli24

Printti ei kuollutkaan - kaikki muuttuu mobiiliksi  (ei jaettavaa aineistoa)

Antti Järvinen, kaupallinen johtaja, mediamyynti ja ratkaisut, Sanoma Media Finland Oy

10.15-10.30 Tauko

Game-based social research: Problem-solving through game design

Guest speaker Betty Adamou,
CEO and Founder at Research Through Gaming Ltd, UK.

Research Through Gaming Youtube channel

11.15 Palkitaan Vuoden Markkinointitutkimusteko 2014

11.30 Tilaisuus päättyy

Betty Adamou

Betty Adamou and her company Research Through Gaming have won several international awards, which include:
  • "Researcher of the Future 2014":  Betty was nominated by Annie Pettit, Social Media Research thought-leader for the title 'Researcher of the Future' with CASRO in October 2014.
  • "GRIT Top 50 Most Innovative Firms of the Future 2014": Research Through Gaming were voted by participating market research agencies and individuals in the 'GRIT Top 50 Most Innovative firms of the Future' in 2014.
  • "GRIT Top 50 Most Innovative Firms of the Future 2012": Research Through Gaming were voted by participating market research agencies and individuals in the 'GRIT Top 50 Most Innovative firms of the Future' in 2012, when the company was just 7 months old. http://www.greenbook.org/PDFs/GRIT-S12-Full.pdf
  • "Ginny Valentine Award for Pioneering the use of Games for Research 2013": Betty was nominated for the Ginny Valentine Award again in 2013 for Pioneering the use of Games in Research by George Rassias, Ontario Lottery and Gaming Corporation (OLG)
  • "Ginny Valentine Award For Bravery in Research 2012": Betty had been nominated for and awarded the Ginny Valentine Award for Bravery in Research and Entrepreneurial Spirit in 2012 by Ray Poynter (The Future Place, NewMR, Vision Critical)