Markkinatutkimusliitto pähkinänkuoressa

Suomen Markkinatutkimusliitto on markkinatutkimusalan edunvalvoja, jonka jäseninä ovat Suomen johtavat alan yritykset.

Markkinatutkimusliiton jäsenyritykset noudattavat kaikessa toiminnassaan ICC:n (Kansainvälisen Kauppakamarin) ja ESOMARIN (The World Association of Research Professionals) laatimia eettisiä toimintasääntöjä, jotka määrittelevät tutkimustoimintaan liittyvät velvollisuudet ja asiakkaan oikeudet.

Liittoon kuuluu 10 jäsenyritystä. Ne ovat asiansa osaavia ja laatuun sitoutuneita tutkimuskumppaneita, joiden tekemien tutkimusten tuloksiin voit luottaa kaikissa tärkeissä päätöksissäsi.

Markkinatutkimuspäivä 2012

Ohjelma

Ilmoittautuminen ja kahvi

 

Tervetuloa!

Markku Martikainen, puheenjohtaja, Markkinatutkimusliitto

 

40 vuotta markkinatutkimusta

Kamarineuvos Leila Lotti, TNS Gallup Oy

 

Markkinatutkimuksen painopisteenä laatu, eettinen toiminta ja koulutus

Juha Aalto, Esomar / Markkinatutkimusliitto

 

Tiedon raportoinnista liiketoiminnan tukemiseen

Caroline Lilius, markkinointijohtaja,

Sanoma News Oy

 

Tauko



Veikkauksen brändiuudistus

Ari Tuuli, markkinoinnin kehityspäällikkö, Veikkaus Oy

 

Kuinka Norwegian teki Ikeat Suomen lentomarkkinoille?

Alex Nieminen / Kari Tervonen / N2

 

New frontiers for MR

Guest speaker Neil McPhee, Nuance Research Ltd (UK)

 

Palkitaan Vuoden Markkinointitutkimusteko 2012

Buffet & verkostoitumista

Aineistot