• Markkinatutkimuspäivä 2011 
  • Etusivu
  • Markkinatutkimuspäivät
    • Markkinatutkimuspäivä 2020
    • Markkinatutkimuspäivä 2019
    • Markkinatutkimuspäivä 2018
    • Markkinatutkimuspäivä 2017
    • Markkinatutkimuspäivä 2016
    • Markkinatutkimuspäivä 2015
    • Markkinatutkimuspäivä 2014
    • Markkinatutkimuspäivä 2013
    • Markkinatutkimuspäivä 2012
    • Markkinatutkimuspäivä 2011
  • Jäsenyritykset
  • Learning Center
  • SMTL ry:n säännöt
  • Itsesäätely
  • ISO 20252 Laatusertifiointi
    • Hyödyt
    • Näkökulmia laatutyöhön
    • Laatupäivä 2013
  • Säännöt ja lait
    • ICC/ESOMAR kv säännöstö
    • Tietosuoja
  • Kansainväliset yhteydet
  • FAMRA In English
  • Ota yhteyttä


Markkinatutkimuspäivä 2011

Ohjelma.pdf (596 kB)

Laatustandardi Markku Martikainen.pdf (329 kB)

Esomar Juha Aalto.pdf (981 kB)

Asiakastutkimuksen hyödyntäminen OP-Pohjolassa Anne Pärkkä.pdf (828 kB)

Tutkimustiedon hyödyntäminen MTV Oy Mecklin.pdf (801 kB)

Palvelunkehittäminen Case F8 Research Insight Juri Mäki.pdf (1.1 MB)

Mobiilista uusi massamedia Zokem Sampsa Jaatinen.pdf (1.3 MB)

Kuvia tilaisuudesta

Suomen markkinatutkimusliitto on markkinatutkimusalan edunvalvoja, jonka jäseninä ovat Suomen johtavat alan yritykset.
Markkinatutkimusliiton jäsenyritykset noudattavat kaikessa toiminnassaan ICC:n (Kansainvälisen Kauppakamarin) ja ESOMARIN (The World Association of Research Professionals) laatimia eettisiä toimintasääntöjä, jotka määrittelevät tutkimustoimintaan liittyvät velvollisuudet ja asiakkaan oikeudet.

Liittoon kuuluu 8 jäsenyritystä. Ne ovat asiansa osaavia ja laatuun sitoutuneita tutkimuskumppaneita, joiden tekemien tutkimusten tuloksiin voit luottaa kaikissa tärkeissä päätöksissäsi.

Uutiset

24.2.2021Markkinatutkimuksen liikevaihto nousi 202013.1.2021Jukka Rastas liiton uusi puheenjohtaja 202124.9.2020Soittorobottien yleistyminen hämmentää kuluttajia

Suomen Markkinatutkimusliitto (SMTL ry )
Finnish Association of Marketing Research Agencies (FAMRA)

+358 40 555 1555
toimisto@markkinatutkimusliitto.fi