
MARKKINATUTKIMUSPÄIVÄN OHJELMA
Seminaarin puheenjohtajan tervetuliaistoivotus
Lena Sandell, Finnpanel, Suomen Esomar-edustaja
Muuttuva markkinatutkimus
Pirjo Ekman, Inspirans, Markkinatutkimusliiton puheenjohtaja
Research on the Road
Marcus Wikars, CTO, Lumi Technologies
Tutkimuksen seuraava taso - Kuvan voima ja videon mahdollisuudet
Hannu Uotila, Sailer Research & Development
Vuoden Markkinatutkimusteko -palkinnon jako
The Chief Consumer Officer: outside-in thinking to survive massive change
Tom De Ruyck, Insites, Belgia
Tiedon ja ymmärryksen kenttä laajenee - miten rakentaa mahdollisimman optimaalinen kokonaisuus yrityksen customer insight -tarpeisiin. Haasteet ja mahdollisuudet. Hanna Hiekkamies, Vice President Marketing, Valio Oy
MARKKINATUTKIMUSPÄIVÄN ESITYSMATERIAALIT
Muuttuva markkinatutkimus, Pirjo Ekman, SMTL ry
Research on the Road, Marcus Wikars, Lumi Technologies
Tutkimuksen seuraava taso - Kuvan voima ja videon mahdollisuudet, Hannu Uotila, Sailer
The Chief Consumer Officer: outside-in thinking to survive massive chance, Tom De Ruyck, InSites Consulting, Belgium.
Tiedon ja ymmärryksen kenttä laajenee, Hanna Hiekkamies, Valio

SMTL:n puheenjohtaja Pirjo Ekman toivotti seminaarivieraat tervetulleiksi.

Marcus Wikars ideoi, miten kuluttajat ovat tavoitettavissa mobiilisti.

Tom De Ruyck rohkaisi aitoon asiakaslähtöisyyteen käytännön casejen kautta.

Hannu Uotilan innostava puheenvuoro kertoi liikkuvan kuvan käyttömahdollisuuksista.

Seminaarin hieno ohjelma rakennettiin yhdessä puhujavieraiden kanssa.
