MARKKINATUTKIMUSPÄIVÄN OHJELMA

Seminaarin puheenjohtajan tervetuliaistoivotus
Lena Sandell, Finnpanel, Suomen Esomar-edustaja

Muuttuva markkinatutkimus
Pirjo Ekman, Inspirans, Markkinatutkimusliiton puheenjohtaja

Research on the Road
Marcus Wikars, CTO, Lumi Technologies

Tutkimuksen seuraava taso - Kuvan voima ja videon mahdollisuudet
Hannu Uotila, Sailer Research & Development


Vuoden Markkinatutkimusteko -palkinnon jako


The Chief Consumer Officer: outside-in thinking to survive massive change
Tom De Ruyck, Insites, Belgia

Tiedon ja ymmärryksen kenttä laajenee - miten rakentaa mahdollisimman optimaalinen kokonaisuus yrityksen customer insight -tarpeisiin. Haasteet ja mahdollisuudet. Hanna Hiekkamies, Vice President Marketing, Valio Oy

MARKKINATUTKIMUSPÄIVÄN ESITYSMATERIAALIT

Muuttuva markkinatutkimus, Pirjo Ekman, SMTL ry

Research on the Road, Marcus Wikars, Lumi Technologies

Tutkimuksen seuraava taso - Kuvan voima ja videon mahdollisuudet, Hannu Uotila, Sailer

The Chief Consumer Officer: outside-in thinking to survive massive chance, Tom De Ruyck, InSites Consulting, Belgium.

Tiedon ja ymmärryksen kenttä laajenee, Hanna Hiekkamies, Valio

SMTL:n puheenjohtaja Pirjo Ekman toivotti seminaarivieraat tervetulleiksi.

Marcus Wikars ideoi, miten kuluttajat ovat tavoitettavissa mobiilisti.

Tom De Ruyck rohkaisi aitoon asiakaslähtöisyyteen käytännön casejen kautta.

Hannu Uotilan innostava puheenvuoro kertoi liikkuvan kuvan käyttömahdollisuuksista.

Seminaarin hieno ohjelma rakennettiin yhdessä puhujavieraiden kanssa.

Vuoden 20115 Markkinatutkimusteko -palkinto annettiin Markkinatutkimuspäivässä Atrian tutkimuspäällikkö Jukka Saarenpäälle markkinatutkimusalan kehittämisestä Suomessa."Jukalla on laaja ja monipuolinen kokemus tutkimusalasta yleensä, ja hän on ensimmäisten joukossa kokeilemassa uusia menetelmiä alan kehittämiseksi. Hän on Tutkimusalan Eettisen Neuvoston jäsen ja pitkäaikainen Suomen Markkinatutkimusseuran puheenjohtaja. Tässä roolissa hänellä on ollut merkittävä panos yhteistyön edistämisessä Markkinatutkimusliiton ja Markkinatutkimusseuran välllä", puheenjohtaja Pirjo Ekman totesi.