Markkinatutkimusliiton jäsenyritykset noudattavat kaikessa toiminnassaan ICC:n (Kansainvälisen Kauppakamarin) ja ESOMARIN (The World Association of Research Professionals) laatimia eettisiä toimintasääntöjä, jotka määrittelevät tutkimustoimintaan liittyvät velvollisuudet ja asiakkaan oikeudet.

SMTL on aloittanut koulutusasioissa yhteistyön globaalin markkinatutkimusalan tutkimusverkoston GRBN:n kanssa.

Sekä tutkimustoimistoilla että tutkimuspalveluja ostavilla asiakkailla on nyt mahdollisuus saada ajantasaisia koulutusaihioita, webinaareja ja laajempia koulutuspaketteja kauttamme. GRBN: n oppimiskeskus pyrkii lisäämään tutkimuksen laatua ja asiakkaille tuotettua arvoa maailmanlaajuisesti, tarjoamalla pääsyn alan korkealaatuiseen koulutus- ja itsensä kehittämisportaaliin.

Kaikki materiaali on on-line, mikä mahdollistaa kouluttautumisen ajasta ja paikasta riippumattomasti.

Suomessa GRBN Learning Centerin sisällön jako tapahtuu Markkinatutkimusliiton (SMTL) kautta.

Koulutusportaalin sisällöstä vastaa GRBN. Tällä hetkellä tarjolla on on-line koulutuskursseja ja webinaareja. Lisäksi saatavilla on maakohtaista materiaalia. Materiaalia on mm. markkinatutkimuksen toteuttamisen perusteista, eri menetelmistä ja tietosuojasta. Koulutusmateriaali on pääsääntöisesti englanniksi.

Koulutusmateriaalin hinta riippuu sisällöstä ja pituudesta (alk.45e).  SMTL:n jäsenyrityksen asiakkaana, meillä on mahdollisuus tarjota sinulle koulutusmateriaalia erikoishintaan, ota yhteyttä!

Kuinka saat koulutusmateriaalin käyttöösi?
  • Ota yhteys Markkinatutkimusliittoon toimisto(at)markkinatutkimusliitto.fi.
  • Saat käyttöösi pääsykoodin, joka mahdollistaa koulutusmateriaaliin pääsyn.
  • Ennen ensimmäistä käyttökertaa, sinun tulee rekisteröityä Learning Centerin sivulle. Suosittelemme, että rekisteröidyt käyttäen LinkedIn profiiliasi. Sinun on mahdollista liittää suorittamasi opintokokonaisuus myöhemmin LinkedIn-profiiliisi.