MARKKINATUTKIMUSPÄIVÄN OHJELMA

Vuoden Markkinatutkimusteko -palkinnon jako

The Chief Consumer Officer: outside-in thinking to survive massive change

Tom De Ruyck, Insites, Belgia

Tiedon ja ymmärryksen kenttä laajenee - miten rakentaa mahdollisimman optimaalinen kokonaisuus yrityksen customer insight -tarpeisiin. Haasteet ja mahdollisuudet. Hanna Hiekkamies, Vice President Marketing, Valio Oy

Markkinatutkimuspäivän esitysmateriaalit

SMTL:n puheenjohtaja Pirjo Ekman toivotti seminaarivieraat tervetulleiksi.

Marcus Wikars ideoi, miten kuluttajat ovat tavoitettavissa mobiilisti.

Tom De Ruyck rohkaisi aitoon asiakaslähtöisyyteen käytännön casejen kautta.

Seminaarin hieno ohjelma rakennettiin yhdessä puhujavieraiden kanssa.

Hannu Uotilan innostava puheenvuoro kertoi liikkuvan kuvan käyttömahdollisuuksista.

Vuoden 20115 Markkinatutkimusteko -palkinto annettiin Markkinatutkimuspäivässä Atrian tutkimuspäällikkö Jukka Saarenpäälle markkinatutkimusalan kehittämisestä Suomessa.

"Jukalla on laaja ja monipuolinen kokemus tutkimusalasta yleensä, ja hän on ensimmäisten joukossa kokeilemassa uusia menetelmiä alan kehittämiseksi. Hän on Tutkimusalan Eettisen Neuvoston jäsen ja pitkäaikainen Suomen Markkinatutkimusseuran puheenjohtaja. Tässä roolissa hänellä on ollut merkittävä panos yhteistyön edistämisessä Markkinatutkimusliiton ja Markkinatutkimusseuran välllä", puheenjohtaja Pirjo Ekman totesi.